Autós ügyintézések újratöltve

Vedd kézbe a kanapéról Suzukid dolgait: töltsd le az appot!

Mi az a MySuzuki applikáció?

Ismerd meg legújabb applikációnkat, és intézd Suzukid ügyeit az otthonod kényelméből! Az applikáció minden Suzuki-tulajdonos számára ingyenesen letölthető és használható.* Kerülj közelebb az apphoz az alábbi videónkkal, és legördítve tudj meg többet a funkciókról és a lehetőségekről! *Az alkalmazás összes funkciójának eléréséhez regisztráció szükséges. Ha nem rendelkezel MySuzuki ID-val, kérjük látogass el a https://loyalty.suzuki.hu/ weboldalra.
Használati útmutató letöltése

Aktiváló videó

Nézd meg videónkban a MySuzuki applikáció aktiválásának egyszerű lépéseit, hogy te is “zsebre tehesd” Suzukidat!

A MySuzuki applikáció funkciói

Szerviztörténet - Íme, az új digitális szervizkönyved, ahol nyomon követheted Suzukid elvégzett és bejegyzett szerviztörténetét, szervizfoglalásait, valamint az időszakos szervizintervallumokat. A mindenkori, pontos szervizinformációk biztonságot és nyugalmat biztosítanak, valamint növelik Suzukid értékét.

Szervizkereső - Keress rá a hozzád legközelebbi Suzuki márkaszervizre, bárhol az országban! Az alkalmazás térképes keresőjének és helyzetmeghatározó funkciójának köszönhetően Suzukid bármikor, rövid időn belül a legszakavatottabb szakemberek kezébe kerülhet.

Időpontfoglalás - Nincs fel nem vett telefon vagy sorban állás. Az időpontfoglalás funkció biztosítja, hogy az általad kiválasztott márkaszerviz kiszámítható időpontban, garantáltan fogadja Suzukidat, legyen szó időszakos karbantartásról vagy egyéb szervizműveletről.

Kiegészítők - Talán nem is gondolnád, mennyi kényelmi és esztétikai kiegészítő, funkcionális és biztonsági tartozék, modellek szerint kereshető eredeti alkatrész között böngészhetsz. Válogass kényelmesen és egyszerűen kínálatunkból és tedd Suzukidat mégsuzukibbá!

Hírek - Ismerd meg aktuális híreinket a Suzuki világából!

MyCar - Itt egy helyen, csupán néhány kattintással elérheted autód adatait, a következő szerviz várható időpontját, valamint az Assistance, a kötelező biztosítás és a Casco adataidat.

Assistance - A Suzuki Assistance szolgáltatás segítségével egyszerűen és kényelmesen, közvetlenül az applikációból indított hívással elérheted kedvenc szervizedet, illetve a legközelebbi szervizt telefonon.

Applikáció videó

Indulj el velünk, és ismerkedj meg a MySuzuki applikáció főbb funckióival!

Gyakran ismételt kérdések

  • Nem összetartozó alvázszám és MySuzuki ID miatt nem tudok regisztrálni.

    Az applikáció teljes körű regisztrációjának feltétele, hogy rendszerünkben összeköttetésben legyen a MySuzuki ID azonosítód, illetve autód alvázszáma. Amennyiben az applikáció regisztrációja meghiúsult nem összetartozó alvázszám és MySuzuki ID miatt, kérlek, lépj kapcsolatba az általad kiválasztott Suzuki márkaszervizünk egyikével, ahol kollégáink készséggel állnak szíves rendelkezésedre. A kapcsolatfelvétel során kérd kollégáinkat, hogy a rendszerükben található gépjárműhöz regisztrált MySuzuki ID-t frissítsék az aktuális azonosítódra.
    Hivatalos Suzuki márkaszervizeink: https://auto.suzuki.hu/markakereskedok Amennyiben a regisztráció során a „kihagyás” gombra kattintasz, alvázszám nélküli módban már használhatod az applikációt, majd a későbbiekben is hozzá tudod adni autód alvázszámát a Beállítások menü - Adatkezelési központ – Alvázszámok kezelése – és a jobb sarokban található „+” ikonra kattintva

  • Autóm szerviztörténetét hiányosnak, vagy nem megfelelőnek találom az applikációban.

    Amennyiben hiányosnak, vagy nem megfelelőnek találod az applikáció Szerviztörténet menüpontjában található szervizműveleteket, kérlek, keresd fel azon hivatalos Suzuki Márkaszervizt, ahol a szervizműveletet elvégezték, és kérd kollégáink segítségét, hogy a kapott számlának megfelelően rögzítsék az elvégzett szervizműveleteket rendszerünkben. Ezt követően az applikáció bezárását és újraindítását követően megtörténik a szinkronizáció, és megjelennek a felvett szervizműveletek. Ha elakadnál, Suzuki Ügyfélszolgálatunk is szíves rendelkezésedre áll.
    Suzuki ügyfélszolgálat: https://auto.suzuki.hu/ugyfelszolgalat
    Márkaszervizeink listája: https://auto.suzuki.hu/markakereskedok

  • Alvázszám megadása nélkül regisztráltam az applikációba, utólag hol tudom hozzáadni az autómat?

    A Beállítások menüpontban az Adatkezelési központ – Alvázszámok kezelése – és a jobb sarokban található „+” ikonra kattintva tudod hozzáadni autóda

  • Letölthetem a MySuzuki applikációt a Huawei telefonomra?

    A 2019 május előtti Huawei telefonok képesek a MySuzuki letöltésére. Play Store május óta már nem érhető el a 2019-es Huawei-en és nem lehet letölteni a MySuzuki applikációt.

  • Hogyan tudom ellenőrizni az iOS-verziómat?

    Beállítások – Általános - Infó

  • Hogyan tudom ellenőrizni az Android verziómat?

    Válaszd a "Beállítások" - "A telefonról" - "Szoftverinformációk" menüpontot.

  • Mindig frissíteni kell a MySuzuki applikációt?

    Mindig használd a MySuzuki applikáció legújabb verzióját. IOS: Az eszközöd beállításaiban az applikációt kiválasztva az „appfrissítés a háttérben” opciónál kiválaszthatod, hogy mindig a legújabb verzió legyen elérhető eszközödön. Android: Beállítások – Alkalmazások – Store beállításai – Alkalmazások auto. frissítése *Az alkalmazás régebbi verziói nem minden funkcióval működnek megfelelően

  • Használhatom a MySuzuki applikációt táblagépeken?

    Igen, az applikációt úgy fejlesztettük, hogy táblagépen is használható legyen.

  • Vettem egy új okostelefont. Használhatom a MySuzuki applikációt az új okostelefonomon?

    A MySuzuki applikáció által támogatott bármely okos eszközön használhatod. Amennyiben egy új okos eszközön szeretnél bejelentkezni, kérlek ismételd meg a regisztráció folyamatát az új eszközödön. Ez azért szükséges, hogy megvédjük személyes adataid biztonságát.

  • Mely okoseszközöket támogatja a MySuzuki applikáció?

    A MySuzuki applikáció az alábbi verziójú operációs rendszerekkel ellátott okostelefonokat és táblagépeket támogatja. IOS: 15.2 vagy magasabb Android: 5.1 vagy magasabb

  • Mely Suzuki járműveket támogatja a MySuzuki applikáció?

    A MySuzuki applikáció minden Suzuki gépkocsival kompatibilis, modelltől és évjárattól függetlenül.

  • Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

    Elfelejtett jelszó esetén kattints az elfelejtett a jelszó gombra az alkalmazásban. Itt megadhatod új jelszavad, de ügyelj, hogy a jelszó 8-12 karakter hosszúságú legyen, tartalmazzon kis- és nagybetűt, 2 számot és ne tartalmazzon ékezetes karaktereket!

  • Kell fizetni az applikáció használatáért?

    A MySuzuki applikáció ingyenesen letölthető és használható.

  • Nincs MySuzuki ID azonosítóm.

    Az applikáció teljeskörű használata regisztrációhoz kötött. Ha nem rendelkezel MySuzuki ID-val, kérlek, látogass el a https://loyalty.suzuki.hu/ weboldalra a regisztrációhoz.

  • Milyen e-mail címmel regisztráljak?

    Bármilyen e-mail címet használhatsz, de javasoljuk, hogy a regisztráció során azt az email címedet add meg, melyet az okoseszközről is elérsz.

  • Hol találom az érvényesítési kódot?

    A 8 karakterű érvényesítő kód a megadott e-mail címre érkezik. Az e-mailben szereplő érvényesítő kódra kattintva a rendszerautomatikusan beilleszti az applikációba az érvényesítési kódot, ha az a készüléken lévő levelező levelezőrendszer applikációján keresztül érkezik. Amennyiben továbbra sem találod a szükséges kódot, ellenőrizd az e-mail fiókod spam mappáját is.

  • Kötelező megadnom az autóm rendszámát?

    A regisztráció során a rendszám mező kitöltése kötelező, de nem kötelező az autó rendszámát megadni, megadhatod ebben a mezőben autód becenevét is, ha nem szeretnéd rögzíteni a rendszámot. (pl. Piroska)

  • Akár a holnapi napra is tudok időpontot foglalni?

    Az applikáción belül az Időpontfoglalás menüpontban minimum 7 nappal későbbi időpontot tudsz kiválasztani az általad igényelt szervizhez. Amennyiben a márkaszerviznek van szabad időpontja másnapra, akár a következő napra is visszaigazolhatja foglalásod.

  • Melyik Márkaszervizhez tudok időpontot foglalni?

    Időpontot mindig csak a saját szerviznek kiválasztott szervizhez lehet foglalni. Amennyiben nem saját szervizedhez szeretnél időpontot foglalni, a Márkaszerviz kereső csempe alatt tudod módosítani saját szervizedet, így már lehetőséged van a beállított szervizhez foglalni.

  • Honnan tudom, hogy hány órára kaptam időpontot?

    A szerviz által visszaigazolt foglalásról értesítést küldünk e-mailben, illetve az applikáció Szerviztörténet csempéje alatt is láthatod a visszaigazolt időpontot, zöld színnel jelölve. A három pontra kattintva (Android), vagy csúsztatva (iOS) rögzítheted az időpontot telefonod naptárába.

  • Időpontot foglaltam az applikációban, de nem tudok megjelenni a szervizen.

    A Szerviztörténet csempe alatt tudod törölni időpontfoglalásod a három pontra kattintva (Android), vagy balra csúsztatva (iOS).

  • A Kiegészítők csempe alatt miért nem tudok keresni a katalógusban?

    A katalógusban való keresést az adott eszközre telepített (vagy beépített) PDF olvasó program biztosítja.

  • A Márkaszerviz kereső csempe alatt nem látom a legközelebbi szervizeket.

    A távolság szerinti rendezést csakis bekapcsolt helyzetmeghatározással lehet elérni, amit utólag is beállíthatsz a készülék Beállítások menüpont alatt található „Helyzet megosztás engedélyezése” opcióval.

  • Hogy tudom feljegyezni a CASCO és kötelező biztosítás adataimat?

    Kötelező biztosításod, illetve CASCO szerződésed kötvényszámát, illetve annak érvényességét a MyCar menüpont alatt tudod megadni. Törlés után módosítani is tudod a következő biztosítási adataid jegyzetét.

  • Miért nem elérhető számomra az applikáción belüli Országúti segélyszolgáltatás?

    Amennyiben rendelkezel aktív Assistance szolgáltatással, akkor az Assistance menüpontból tudod közvetlenül felhívni a szolgáltatót mind Magyarországon, mind külföldön. Amennyiben nem rendelkezel aktív Assistance szolgáltatással, akkor ebből a menüpontból online is tudsz időpontot foglalni kereskedéshez, ahol megigényelheted a szolgáltatás aktiválását következő időszakos karbantartásodnál. Továbbá ezen menüpontból közvetlenül el tudod érni kedvenc szervized, illetve a hozzád legközelebbi szervizt telefonon, az applikációból indított hívással egyszerűen és kényelmesen.

  • Több autót is tudok regisztrálni az alkalmazásba?

    A Beállítások -> Adatkezelési központ -> Alvázszámok kezelése menüsorban a „+” gombra kattintva megadhatod további járműved adatait. Ahhoz, hogy egyszerre több autót tudj regisztrálni, egy MySuzuki ID alatt kell szerepelnie az adott járműveknek.

  • Két autóm van regisztrálva az applikációban, hogy tudom kiválasztani azt az autót, aminek az adatait látni szeretném?

    A Beállítások -> Adatkezelési központ -> Alvázszámok kezelése menüpontban a szürke színű, [Alvázszám] beviteli mező jobb oldalán található három pontra kattintva tudod eltávolítani, illetve aktiválni a hozzáadott autót. Az [Aktiválás] gombra kattintva tudod kiválasztani az adott járművet.

  • Nem érkeznek meg az értesítéseim az applikációból.

    A Beállítások menüpontban az Engedélyek -> Push értesítők opcióval engedélyezhetők vagy tilthatók le az alkalmazás értesítései. pl.: szerviz időpont visszajelzések.