azonnali segítség
egész Európában

magyar nyelven

Mi az a Suzuki Assistance?


A Suzuki Assistance a Magyar Suzuki Zrt. a jótállási és szavatossági kötelezettségek körén kívül eső ingyenes segélyszolgálata*, melyet az új Suzuki gépkocsit vásárlók részére nyújt napi 24 órában Magyarországon, valamint az alább írt európai területeken:

Albánia, Andorra, Anglia, Ausztria, Belgium, Bulgária, Bosznia-Hercegovina, Ceuta, Ciprus, Csehország, Dánia, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Horvátország, Görögország, Hollandia, Írország, Izland, Lengyelország, Lichtenstein, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Montenegró, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália (Madeira kivételével), Románia, San Marino, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szerbia, Szlovénia, Törökország (az ország európai része), Vatikán.

Mikor vehető igénybe a Suzuki Assistance?


A szolgáltatás a gépjármű forgalomba helyezésétől számított 3 éves időtartamra szól. Ingyenes szolgáltatásunk igénybevétele nem kötelező, elmulasztása jótállási vagy szavatossági jogokat nem szüntet meg.

A Suzuki Assistance kizárólag a jótállási és szavatossági kötelezettségek körébe eső, a gépjármű menetképtelenségét eredményező meghibásodás esetében vehető igénybe.

Nem vehető igénybe a Suzuki Assistance szolgáltatás különösen akkor, ha segítség igénybevétele...

közúti baleset miatt vált szükségessé

nem gyári beszerelésű elektromos berendezés által okozott akkumulátor lemerülésekor

a gépjármű üzemben tartója az előírt felülvizsgálati, karbantartási és felújítási munkákat nem végeztette el

minden olyan esetben, amely a jótállást magát is megszünteti, vagy amely meghibásodásra a jótállás nem terjed ki.

Nem vehető igénybe a szolgáltatás utólag, a meghibásodás elhárítását követően, s különösen nem váltható meg pénzben.

Ki veheti igénybe a Suzuki Assistance szolgáltatást?


A Suzuki Assistance szolgáltatást a kártya birtokában nemcsak a gépkocsi tulajdonosa, hanem annak vezetője is igénybe veheti, a Magyar Suzuki Zrt. a Suzuki Assistance szolgáltatás igénybevételére való jogosultságot ugyanis csak a Suzuki Assistance kártya felmutatásához köti. Ez lehetővé teszi, hogy hozzátartozóid vagy ismerőseid a távollétedben is nyugodtan utazhassanak.**

Mire terjed ki a Suzuki Assistance szolgáltatás?


Az Általános Szolgáltatási Feltételekben meghatározottak szerint, a Suzuki Assistance az alábbiakra terjed ki:

Csereautóra*

Továbbutazás lehetőségének megteremtésére

Szállásköltség fedezésére és taxiköltségre

*A csereautók ügyintézése során törekszünk arra, hogy szervizhálózatunk, vagy autóbérlők által azonos márkájú/típusú gépjárművet tudjunk biztosítani számodra. Előfordulhat, hogy a csereautó bérlés során - az esetleges károk, költségek fedezetére - egyfajta biztosíték (kaució) alkalmazása válik szükségesé, melynek mértékéről a csereautó ügyintézés (kárrendezés) során kaphatsz bővebb felvilágosítást. Természetesen amennyiben a csereautóban nem keletkezik kár, úgy a kaució összege visszajár.

Hogyan működik a Suzuki Assistance?


A Suzuki Assistance a telefonhívást követően azonnal a segítségedre indul, és a távolságtól függően a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre ér, hogy kijavítsa a hibát. Ha ez a helyszínen nem lehetséges, az autót a legközelebbi Suzuki márkaszervizbe szállítja.

Mit kell tenni a Suzuki Assistance igénybevételéhez?

  • A Suzuki Assistance szolgáltatás igénybevételére jogosító kártyát hordd mindig magaddal (például a forgalmi engedélyben). 1
  • Meghibásodás esetén hívd a megfelelő telefonszámot! Itthonról, illetve külföldről kezdeményezett hívás esetén is egyaránt magyar nyelven kérhetsz segítséget.
  • A telefonbeszélgetés során a következő adatokat fogja megkérdezni a telefonkezelő:
    • Suzuki Assistance kártyaszám
    • autó típusa
    • autó alvázszáma
    • autó pontos helye
    • probléma ismertetése
    • autó forgalomba helyezésének ideje
    • az elérhetőséged

1. Csak a Suzuki Assistance kártya birtokában veheted igénybe szolgáltatásunkat!  

Mi az a Prémium Assistance?


Örömmel üdvözlünk a Suzuki-tulajdonosok táborában. Kívánjuk, hogy az autózás számodra is gondtalan öröm legyen megbízható gépkocsidban. A Suzuki Prémium Assistance szolgáltatást azért alkottuk meg, hogy az új autóra adott Suzuki Assistance szolgáltatás előnyeit a szolgáltatás 3 éves időtartamának lejárta utáni években is élvezni tudd akár az autó 15 éves koráig: csak hívd a Suzuki Assistance telefonszámát és mi azonnal küldjük a segítséget.

 

Szolgáltatási terület: az Európai Unió, és az Európai gazdasági térség a kontinentális Európa földrajzi határain belül eső része. A kivételekről és az ország listáról a Suzuki Assistance Általános Szolgáltatási Feltételekben tájékozódhatsz, illetve megegyezik azzal.

Mikor vehető igénybe a Prémium Assistance?


A szolgáltatás a gépjármű éves szervizelésétől számított 1 éves időtartamra szól. Suzuki Prémium Assistance szolgáltatásban részesülhet valamennyi a programhoz csatlakozott magyarországi Hivatalos Suzuki Márkaszerviz által éves karbantartáson áteső és maradéktalanul kijavított Suzuki típusú személygépjármű.

A Suzuki Prémium Assistance a gépjármű menetképtelenségét eredményező, felhasználó által előidézett hibák (pl. nem megfelelő üzemanyag tankolása, defekt stb.) vagy közlekedési baleset esetén nyújt segítséget! (Tekintet nélkül arra, ki felelős a közlekedési baleset bekövetkezéséért.)

A szolgáltatás kiterjeszthető az alábbi esetekre. Erre a kiterjesztésre természetesen lehetőség van az új autóhoz adott Suzuki Assistance szolgáltatás esetében is.

közúti baleset

akkumulátor lemerülése

kulcs- és üzemanyag problémák

Nem vehető igénybe a szolgáltatás utólag, a meghibásodás elhárítását követően, s különösen nem váltható meg pénzben.

Mire terjed ki a Prémium Assistance?


Szolgáltatásunk megegyezik a Suzuki Assistance szolgáltatásaival. Csereautóra, a továbbutazás lehetőségeinek megteremtésére, szállásköltség fedezésére és taxiköltségre nyújt fedezetet, amelyeket megtalálsz a mindenkor hatályos Suzuki Assistance Általános Szolgáltatási Feltételekben.

Hogyan működik a Prémium Assistance?


Szolgáltatásunk működése megegyezik a Suzuki Assistance szolgáltatásaival. Kérésedre a Suzuki Prémium Assistance hivatásos járműjavító szakembert küld a meghibásodás helyszínére olyan gyorsan, amilyen gyorsan ez lehetséges és praktikus; a kiküldött szakember megkísérli a probléma elhárítását. Ha ez nem lehetséges, akkor a Suzuki Assistance megszervezi a jármű szállítását kedvenc hivatalos Suzuki márkaszervizedbe.*

* Amely hivatalos Suzuki márkaszerviz a Prémium Assistance szolgáltatást megkötötte részedre. Amennyiben a meghibásodás helyszíne a kedvenc márkaszervizedtől 200 kilométeren belül található.

Mit kell tenni a Suzuki Prémium Assistance igénybevételéhez?

A szolgáltatás igénybevételéhez hívd a megfelelő telefonszámot. Itthonról, illetve külföldről kezdeményezett hívás esetén is magyar nyelven kérhetsz segítséget a nap 24 órájában.

Érvényesség: 1 év